KVASK sitt online forum

HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  Spørsmål og SvarSpørsmål og Svar  SøkSøk  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Registrer degRegistrer deg  Logg innLogg inn  

Share | 

VIKTIG! Les meg!

Go down 
ForfattarMelding
Vidar
Admin

Bustad : Husnes, Kvinnherad

SkriveEmne: VIKTIG! Les meg!   ons sep 12, 2012 6:07 pm

Kjempekjekt å sjå at da e så mangen nye som vil spela airsoft med oss! Very Happy

Vil berre minne om at ettersom det ser ut til at dåke alle er under 18, så har dåke per norsk lov ikkje lov å eige airsoft-våpen. Strafferamme på 2 år på slikt, folkens! Hugs det!
Derfor forstår eg sjølvsagt at det foreldrene dåkas som eige våpena, og at dåke berre låne dei til dåke blir 18 Smile Smile Smile

Ein an svært viktig ting er at alle under 18 som skal spele airsoft MÅ spele med verge. Det vil sei at anten har du med deg ein 18+ person til å vere verge for deg i spel, eller så må ein av oss stille som verge.
Merk dåke derfor at dersom me ikkje har noken til å vere verge, så kan ein ikkje stille på spel. Derfor er det lurt når ein melder seg på spel, å spørre i tråden om nokon vil vere verge. Slikt kan ikkje eg tvinge på folk Smile

Detta har dåke sikkert lest på NASF-sidene, men eg tenkte eg sku nevna da uansett Smile

Helsing
Vidar – Klubbleiar

VIKTIG! Les meg!
Til toppen! 
Side 1 av 1